Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دل نوشته

باز شدن درایوها با دابل کلیک در یک پنجره جدید یا باز شدن پنجره search


 

نحوه پاک کردن ویروس Virus Win32/Jeefo یا SVCHOST.EXE
پاک کردن ویروس Copy.exe

روشی برای از بین بردن ویروس New folder.exe

پاک کردن برنامه ی مخربی که پوشه ها را مخفی ( Super Hidden ) می کند

ویروس MS32DLL.dll.vbs

معرفی برنامه SmitFraudFix

پاک کردن ویروسی که از طریق یاهو مسنجر منتشر می شود

رفع مشکل غیر فعال شدن Home Page اینترنت اکسپلورر

نحوه از بین بردن ویروس services.exe

کرم Wukill ) W32/Wukill.worm.gen )

آموزش پاک سازی ویروس Rundll.exe
 

 
 

باز شدن درایوها با دابل کلیک در یک پنجره جدید یا باز شدن پنجره search


دوباره برین ادامه مطلب


ادامه مطلب...

+نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,ساعت15:56توسط امیر | |

با اینکه زیاد مطالبم رو نمیزنم تو ادامه مطلب ولی خیلی طولانی بودش

برین ادا مطلب ببینین


ادامه مطلب...

+نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,ساعت15:53توسط امیر | |

خبرآنلاین؛ جاناتان آیو (Jonathan Ive)، رئیس بخش طراحی صنعتی محصولات اپل طی بیانیه ای اعلام کرد: ما از درآمدهای خود رضایت داریم، اما هدف اصلی ما پول درآوردن نیست. شاید این حرف ها کمی متظاهرانه به نظر برسد، اما واقعیت دارد. هدف ما و آنچه که ما را هیجان زده می کند و سر ذوق می آورد تولید محصولات با کیفیت است. اگر در طراحی محصولات خود درست عمل کنیم و در مسیر صحیحی گام برداریم، مردم از محصولات ما استقبال خواهند کرد و ناگفته پیداست که ما هم سود می کنیم و درآمد خوبی به دست می آوریم.
 
آیو در ادامه گفت: اپل در دهه 90 در آستانه ورشکستگی قرار گرفت، اما از شرکت های پیش پا افتاده درس های بسیار مهمی گرفتیم. بازگشت استیو جابز به اپل در سال 1997 برای درآمدزایی نبود؛ او پیش از هرچیز بر این باور بود که محصولات اپل در آن زمان کیفیت لازم را نداشت و باید کاری در این مورد صورت می گرفت. فرهنگی که جابز با خود به اپل بازگرداند، اساسا خلق ایده ها و محصولات بهتر و بهتر بود. رویکرد جابز با رویکردهای کلان مدیریتی اپل پیش از او که اساسا روی کاهش هزینه ها و درآمدزایی استوار بود تفاوت زیادی داشت و همین رویکرد، اپل را به باارزش ترین شرکت فناوری حال حاضر دنیا تبدیل کرد.
نایب رئیس بخش طراحی صنعتی اپل در مورد اهمیت طراحی محصولات اینچنین گفت: به نظر من طراحی اهمیت زیادی ندارد. طراحی محصولات یکی از پیش شرط های موفقیت است و ارایه نوآوری و یک طراحی خوب کار دشواری است. ما خیلی از طرح هایی به آن علاقه مند هستیم را رد می کنیم و تمرکز خود را روی توسعه دامنه محدودی از طرح ها قرار می دهیم تا اینگونه همیشه یک گام از رقبای خود جلو باشیم.

+نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,ساعت1:36توسط امیر | |

 چرا هارد خراب مي شود  
چرا هارد خراب میشود
هاردها از یک یا چند صفحه گرد که بر روی آنها شیارهای مغناطیسی وجود دارد و اطلاعات را حمل می نمایند تشکیل شده اند.این اطلاعات ذخیره شده بر روی صفحه ها توسط هدهای خواندنی/نوشتنی قابل خواندن هستند.این هدها در فاصله بسیار نزدیک سطح صفحه های چرخان بر روی بالشتکی از هوا که به دلیل سرعت زیاد دوران صفحه ها ایجاد میشود شناور هستند. خود هدها بر روی صفحه دیسک قابلیت حرکت دارند و به حرکتی نیم دایره ای که توسط آرمیچر ایجاد میشود و همچنین دوران خود صفحه میتوانند به تمامی نقاط صفحات دسترسی داشته باشند. معماری دقیق و ساخت بسیار ظریف این قطعه باعث شده است که صفحه ها بتوانند سرعتی معادل 5400 یا 7200 و حتی 10000 دور در دقیقه داشته باشند و تمامی این روند و کارکرد برای خواندن و نوشتن اطلاعات بدون اختلال ادامه داشته باشد. ولی هارد دیسکها سر انجام از کار میافتند چونکه وسایلی مکانیکی هستند و سرانجام فرسوده خواهند شد ولی شایع ترین دلیل برای از کار افتادن یک هارد دیسک قبل از سر آمدن عمر طبیعیش آسیبهای فیزیکی می باشد مثل ضربه خوردن و تکان خوردن در زمانی که فعالیتی انجام میدهد.منظور از فعال بودن زمانی است که هدها در حال خواندن یا نوشتن اطلاعات هستند. این لحظه زمانی است که هد به صفحه بسیار نزدیک است وایجاد تکان یا ضربه باعث تماس با صفحه می گردد و از اینجا تمامی مشکلات آغاز میشود



ادامه مطلب...

+نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1391برچسب:هارد چرا خ می*شود,ساعت17:18توسط امیر | |